ELDO LTH GV ML Wmn

Kód: A0105500-4 A0105500-45 A0105500-5 A0105500-5-5 A0105500-6 A0105500-6-5 A0105500-7 A0105500-7-5 Zvoľte variant
Novinka
Značka: Asolo
€199,90 –19 %
ELDO LTH GV MM Wmn
€199,90 –19 % €160
Skladom (1 ks) Skladom (1 ks) Skladom (1 ks) Skladom (1 ks) Skladom (1 ks) Skladom (1 ks) Skladom (1 ks) Skladom (1 ks) Zvoľte variant
Variant

Detailné informácie

Podrobný popis

Dámske trekingové topánky s koženým zvrškom sú navrhnuté pre náročné výstupy i každodenné výlety v prírode. Vibramová podrážka je rozdelená do troch častí, pričom vzor na päte využíva technológiu Asobrake pre lepšiu trakciu pri zostupoch. Stredná časť podrážky Megagrip zabezpečuje vynikajúcu priľnavosť aj na mokrom teréne, zatiaľ čo špica topánky je navrhnutá pre lezenie po skalných stupoch. Medzipodrážka s mäkkou a pohodlnou Eva penou poskytuje ďalší komfort. Gumová ochrana na špičkách topánok chráni pred okopmi, pričom je pretiahnutá po stranách až pod úroveň členkov. Anatomická vložka prispieva k celkovému pohodliu pri každom kroku, zatiaľ čo nepremokavá membrána GORE-TEX ® zabezpečuje suché nohy aj v prípade daždivého počasia.

Vlastnosti:
dámska turistická obuv
climbing zone na špičke
vhodné na ferraty či nástupy k skalám
nepremokavé
gumová ochrana po celej dĺžke
anatomická vložka Ortholite
podošva sa nešmýka na mokrom povrchu

Materiál:
zvršok: vodeodolná koža 1,5 - 1,7 mm
membrána: Gore-Tex® Extended Comfort
podrážka: Asolo/Vibram AG s priľnavou zmesou MegaGrip
medzipodrážka: mikroporézna EVA

Dodatočné parametre

Kategória: Nízka turistická obuv
Záruka: 2 roky
Farba: blue fog/mimosa

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

 Rodinná talianská značka, ktorá vznikla fúziou dvoch spoločností. Jednou bola stará rodinná obuvnícka firma a druhou vtedy mladá inovatívna firma, ktorá revolucionalizovala outdoorový obuvnícky priemysel. Fúziou spojili tradíciu, kvalitu a inováciu.

Rodinná talianská značka, ktorá vznikla fúziou dvoch spoločností. Jednou bola stará rodinná obuvnícka firma a druhou vtedy mladá inovatívna firma, ktorá revolucionalizovala outdoorový obuvnícky priemysel. Fúziou spojili tradíciu, kvalitu a inováciu.